سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید چوب دارچین

خرید چوب دارچین تماس بگیرید.

دارچین به عنوان یک چاشنی معطر در طیف وسیعی از غذاها مانند، غذاهای شیرین و خوش طعم، غلات صبحانه، غذاهای حاوی گوشت، مرغ و سیب زمینی، چای و غذاهای سنتی استفاده می شود.همچنین از دارچین در خوش عطر کردن انواع کیک و شیرینی در شیرینی پزی ها استفاده می کنند. عطر و طعم دارچین بسیار بی نظیر است. چوب دارچین طعم تند و تیزی ایجاد می کند و اغلب در پخت و پز استفاده می شود. برای اطلاع از خرید و قیمت چوب دارچین سیگاری 40 گرم سلفون می توانید با ما همراه باشید.


کاربرد چوب دارچین

چوب دارچین می تواند در موارد بسیاری مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

از چوب دارچین می توان برای خوش عطر کردن چای استفاده کرد که علاوه بر خوش عطر و طعم کردن آن با طبع گرمی که به چای می بخشد موجب گرمی بدن نیز می شود و در زمستان برای جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی و سینوزیت بسیار مفید است. همچنین چای دارچین خواص آرامبخشی دارد و باعث آرامش می شود.

علاوه بر چای از دارچین در خوش طعم کردن انواع دمنوش ها مانند گـل گـاو زبـان، سنبل الطیب، بادرنجبویه، زیرفون، بابونه، به لیمو، آویشن، اسطوخودوس، پونه، بهارنارنج،گل سرخ، عنّاب و … کاربرد دارد.

همچنین دمنوش چوب دارچین به همراه نبات، یک دمنوش آرامش بخش و خوش طعم است.

می توان به عنوان یک چوب همزن برای قهوه ، چای ، سیب و کوکتل های خود نیز از آن استفاده کرد.

همچنین در طبخ انواع خورشت هنگام پخت می توان چند تکه چوب دارچین به محتوی قابلمه اضافه کرد تا عطر و طعم بی نظیری به خورشت شما ببخشد.


برای خرید انواع ادویه جات به صورت فله و بسته بندی از سایت بالسی می توانید با شماره 09128939218 تماس بگیرید.


خواص درمانی چوب دارچین

چوب دارچین خواص درمانی بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

حاوی آنتی اکسیدانی قوی

دارچین یکی از ادویه های بسیار خوش عطر و سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های قوی مانند پلی فنول است که طی تحقیقات انجام شده روی 26 ادویه، دارچین به عنوان بهترین ها انتخاب شده است. قدرت دارچین آنقدر زیاد است که از آن به عنوان یک دارنده طبیعی غذا می توان استفاده کرد.

خاصیت التهابی

خواص ضد التهابی چوب دارچین بسیار فوق العاده است. زیرا کمک می کند بدن در مقابل عفونت ها و ترمیم آسیب های بافتی به خوبی مبارزه کند. زمانی که التهاب می تواند مشکل ساز باشد و موجب تخریب بافت های بدن شود، دارچین می تواند مفید باشد.

کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی

همانطور که می دانید مهم ترین علت مرگ و میر زودرس در جهان بیماری‌ های قلبی است. دارچین با کاهش خطر ابتلا به این دسته از بیماری ها می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. بنابراین، به افرادی که مبتلا به بیماری دیابت نوع یک و دو هستند، توصیه می‌شود در روز حدود نیم قاشق چای خوری دارچین مصرف کنند تا شاهد اثرات مفید آن روی نشانگرهای خون باشند. مصرف روزانه دارچین میزان کلسترول بد و تری گلیسیرید را کاهش می دهد و به ثابت ماندن کلسترول خوب نیز بسیار کمک می کند.

افزایش حساسیت به هورمون انسولین

یکی از مهم ترین هورمون ها برای تنظیم متابولیسم و مصرف انرژی، انسولین است. علاوه بر این به انتقال قند خون از طریق جریان خون نیز کمک می کند. حال برخی افراد در برابر اثرات انسولین مقاوم هستند که به بیماری ‌های جدی مانند سندروم متابولیک و دیابت نوع دچار می شوند. خبر خوبی که برای این دسته از افراد وجود دارد این است که چوب دارچین می تواند مقاومت انسولین را به طرز بسیار باورنکردنی کاهش دهد و کمک می‌کند این هورمون و وظایف خود را بهتر انجام دهد.

کاهش سطح قند خون

یکی از دیگر خوص چوب دارچین این است که می توان از آن به عنوان یک کاهنده قند خون استفاده کرد و در کنار اثرات مفید و مقاومت به انسولین سبب کاهش قند خون با چند مکانیسم دیگر خواهد شد. پس می توان به دو نتیجه رسید، اول این که دارچین میزان گلوکز وارد شده به خون را بعد از مصرف غذا کاهش می دهد و دوم این که ترکیبات دارچین به تقلید از انسولین روی سلول ها بسیار تاثیرگذار هستند. یعنی میزان جذب گلوکز تا حدودی زیادی توسط سلول ها بیشتر می شود،اما اثر آن کمتر از خود انسولین است.

تاثیرات مفید بر بیماری های عصبی

چوب دارچین می تواند اثرات مفیدی روی بیماری‌ های عصبی داشته باشد. بیماری های عصبی به تدریج به دلیل از دست رفتن عملکرد سلول های مغزی رخ می دهد که آلزایمر یکی از شایع ترین این دسته از بیماری هاست. دو ترکیب موجود در دارچین از تجمع پروتئین در مغز جلوگیری می کند که این رخداد یکی از نشانه های اصلی بیماری آلزایمر است.

محافظت از بدن در برابر سرطان

رشد سلول‌های کنترل نشده یکی از دلایل ورود بیماری‌های سرطان به بدن است. استفاده مداوم از چوب دارچین می‌تواند در پیشگیری و درمان سرطان بسیار تاثیرگذار باشد. طبق نتایج به دست آمده راه های دارچین می تواند بدن را در برابر سرطان محافظت کند.

مبارزه با عفونت های باکتریایی و قارچی

یکی از مهم ترین فواید چوب دارچین مبارزه با انواع عفونت ها و قارچ هاست. روغن دارچین به طرز عجیبی روی عفونت ‌های دستگاه تنفسی تاثیر می گذارد و می تواند از رشد برخی باکتری ها جلوگیری کند. اثرات ضد میکروبی دارچین هم روی پوسیدگی دندان اثرگذار است و باعث کاهش بوی بد دهان می شود.

خرید چوب دارچین بالسی

از معتبرترین برندهای تولیدکننده ادویه‌ در کشور برند بالسی است. این فروشگاه اینترنتی تمامی محصولات خود را با کیفیتی درجه یک و عالی ارائه می دهد. بنابراین پیشنهاد می شود این محصول را با اطمینان از کیفیت و قیمتی بسیار به صرفه از طریق فروشگاه اینترنتی بالسی خریداری کنید. بالسی با ارائه بهترین و متنوع ترین ادویه جات و چاشنی‌های غذایی به صورت آنلاین آماده خدمت رسانی به شما است.